بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بهتـــریـــن روزهـــای رویایــــــی
بگذارکه درهاهمگی بسته بمانند،وقتیکه نگاهی نگران پشت دری نیست!

قصه از حنجــــره ایی است که گره خورده به بغض

یک طرف خــــــــاطره ها !

یک طرف پنجــــــــره ها !

در همه اواز ها ! حرف آخــــر زیبـــاست !

آخرین حرف تو چیست که به ان تکیــــــــه کنم ؟

حرف من دیدن پــــــرواز تو در فرداهاســـــت.



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت21:06---19 آذر 1391
در کل ک عالی بود حال کردم واقعا زحمت کشیدی در ضمن عکسهاتم خوب بود
به منم سری بزن نامردی نکنی ها؟


محدثه
ساعت13:31---24 مهر 1391


hadi
ساعت13:06---24 مهر 1391
مرسی فاطمه جون!

چشم من هم لینکت کردم
پاسخ:ممنون


پارسا
ساعت19:49---23 مهر 1391
زیبا بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 21 مهر 1391برچسب:, توسط F@teme
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.